Spacer po... - Wrocław na słodko

Są takie miejsca we Wrocławiu, którym należy poświęcić odrębny post;)
Tym miejscem jest fabryka słodyczy- "Słodkie Czary Mary", mieszcząca się na ulicy Szewskiej we Wrocławiu. 




Strona fabryki:
http://www.slodkieczarymary.pl/ 

Obok tego miejsca przechodziłam bardzo często,  idąc do pracy. W godzinach porannych mijałam tłumy wycieczek przedszkolaków, zmierzających do fabryki... słodyczy.... Wyobrażacie sobie, jakie to musi być przeżycie dla dziecka:))) Zdarzyło mi się nieraz podpowiadać Paniom przedszkolankom, jak tam trafić:)))) Drodzy Rodzice, Dziadkowie, Ciocie, Wujkowie, myślę że sprawicie wielką frajdę Dziecku udając się na pokaz- bo fabryka ta, na Waszych oczach, tworzy, czyli.. produkuje cukierki, lizaki... Na pokazie jeszcze nie byłam, ale kiedyś się skuszę:))))

Wczoraj odwiedziłam "Słodkie Czary Mary", kupiłam umieszczone na zdjęciach lizaki ;), zobaczyłam też prace Artystki tworzącej pod pseudonimem "Łasuchowo"- myślę, że to miejsce to idealna przestrzeń na prezentację i sprzedaż Jej dzieł:))))